You dont have javascript enabled! Please enable it! Eurodita Garantipolitik | 10-års B2B logstrukturgaranti

Eurodita Garantipolitik

Forpligtelse til kvalitet og tillid

Hvad kan være bedre end trækonstruktioner, der er et sandt eksempel på kvalitet, innovation og holdbarhed — Det er det, vi leverer hos Eurodita. Alle de produkter, vi tilbyder, kommer med en garantipolitik, der beskytter din investering og garanterer tilfredshed. Nå, du kan finde alle detaljerne om vores garantimuligheder nedenfor:

10-års strukturel garanti

Da træstrukturen vil være vedvarende, dækker vi os selv med langvarig, perfekt træstrukturydelse. Derfor dækker vores 10-årige strukturelle inkluderede garanti fejl i materialer eller udførelse. Hvert element i den måde, vi bygger på - fra fundamentet til taget - er baseret på vores forpligtelse til ekspertise.

Omfattende 5-års produktgaranti

Alle vores trækonstruktioner kommer med en 5-års garanti, der dækker alt undtagen strukturel integritet. Dette omfatter døre, vinduer, efterbehandlingsmaterialer og andre væsentlige komponenter. Vi fremstiller alle vores produkter med stor omhu, og eventuelle mangler vil blive udbedret med det samme.

Maling og pletter 2 års garanti

Vi yder 2 års garanti på alle de malinger og bejdser, vi bruger i vores produkter, for at sikre, at vores bjælkestrukturer fortsat ser flotte ud. Dette garanterer, at vores finish forbliver farverige og beskyttet mod slid, vejr og andre miljøfaktorer.

Skræddersyet garantiservice til B2B-partnere

Vi ved, at vores samarbejdspartnere har forskellige behov, så Eurodita kommer med en unik garantiløsning til hver af vores B2B-kunder. Vi er i stand til at tilpasse vores garantimuligheder, så de passer til dine forretningsbehov – baseret på produktet og applikationen.

GARANTI EXKLUSIONER OG BEGRÆNSNINGER

Vores garanti dækker ikke:

Normal slitage

Forkert installation eller vedligeholdelse

Utilsigtet, naturlig eller ukorrekt skade

Ændring eller ændring af produktet uden godkendelse af Eurodita

Se vores detaljerede garantidokument for undtagelser og begrænsninger.

Fremsættelse af et garantikrav

Hvis du oplever nogle af de problemer, der specifikt er dækket af vores garanti, gør vi det nemt at gøre krav på:

Kontakt os: Du kan kontakte vores kundesupportpersonale via telefon eller e-mail og forklare det problem, du har oplevet, herunder oplysninger om købet.

Inkluder bevis: Sammen med din originale købskvittering, send billeder eller andet bevis på defekten.

Evaluering og løsning af krav: Vi vil undersøge dit krav og kontakte dig for at få den bedst mulige løsning, som kunne være en reparation, udskiftning eller refusion.

Uovertruffen eftersalgssupport

Vi er ikke færdige med dig, når først du har foretaget salget. Eurodita døgnåbent eftersalgsserviceteam er altid tilgængeligt for at løse dine bekymringer, spørgsmål eller garantikrav om dit produkt.

Din Partner in Excellence

Garantipolitik - Eurodita er kendt for sin dedikation til kvalitet og sine kunder, og vi udtrykker også denne loyalitet med vores garantipolitik. Gennemse vores udvalg af produkter, eller kontakt os for at finde ud af, hvordan vores garantipolitik kan hjælpe med at bringe ro i sindet til din investering i kvalitets bjælkebygninger.